Hej hej från Jakobsberg!


Kommentarer
Postat av: Gammelmoster Libbe

Så mysigt ni har det. Goa bullar o allt.

Postat av: Pajje

Hej Isak!

Jag har hört att du fått en sankta lucia-outfit och undrar om du kan lägga upp en bild på den? :) Världens sötaste sankta lucia tror jag!

Puss o kram

Pajje

2008-12-04 @ 17:15:45
URL: http://otulp.blogg.se/
Postat av: Gammelmoster Libbe

Ja må du leva, ja må du leva........Grattis på fölsedan älskade lilla goa Isak. Hoppas du har haft en bra och himla rolig fölseda.



Kramas i massor, Stumpi hälsar

2008-12-06 @ 19:54:48
URL: http://libbes.blogg.se/
Postat av: Minna

Hej mysis!

Får man se en bild på ditt nya trumset? Jag är så nyfiken!

Puss



p.s. för jag rider i påsen hos en snäll känguru. d.s.

2008-12-12 @ 15:48:05
Postat av: Anonym

Hejsan,

det är ju redan ett tag sedan som inlägget skrevs, men jag skulle gärna vilja ha hela texten på "för jag rider i påsen hos en snäll känguru", om ni kan den.



Tack så mycket på förhand!



Mvh,

Marjolein

2012-03-03 @ 12:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback